19 Şubat 2009 Perşembe

BEKLENEN GÜN GELDİİİ :)))

Mutfak perdelerimi evlendiğimden beri değiştirmek istiyordum,çünkü evin tavanı çok yüksek ve benim çeyizim için hazırladığım perdelerim biraz kısa gelmekle beraber en olarak dar da gelmişti.


Gözüme çiçekli kumaşlar takılıyordu hep.Bu ara her şeyde kullanılmaya başlandı.Abajurlar,koltuklar,perdeler,halılar.....


Ben de perdelerimi çiçekli yapmaya karar verdim.Perdecinin vitrininde beğendiğim çok şık bir model vardı ama benim mutfak camım kapıya çok yakın olduğu için kullanamayabilirim diye düşündüm.Demir kapı içeri açıldığı için katlamalı perdede kullanamıyorum.


Perdeci çok fahiş bir fiyat söyledi bende düşündümki nasıl olsa kiracıyım ve yaptıracağım perdeyi belki kendi evimde kullanamayabilirdim.


Dün kardeşimi havaalanından almaya antalyaya gidincede kumaşçıya gidip çiçekli kumaş ,ekstrafor (yanlış yazmamışımdır umarım.)aldım.Eve gelir gelmezde ölçüleri alıp kumaşı biçtim,hemen terziye yolladım.


Biraz yanlışlıkla beraber güzel dikmiş aslında (bir kanadın çiçekleri yukarı,birininki aşağıya bakıyor.)


İşte benim yeni mutfak perdelerim.Ben çok sevdim mutfağa değişik bir hava kattı.








Maliyetine gelecek olursak



* kumaşın metresi 7,50 tl idi ama ben 7,00 verdim .6 metre aldım. :) kumaş çift en

* ekstrafor metresi 25 kr.

* 100 tane perde tokası 2,00 tl.

* terziyede dikim için 10,00 lira verdim.


Toplamda bana 58,00 tl ye mal oldu.Şimdi mutfağıma girip çıkıp mutlu oluyorum...


Gelelim beklenen günü evetttt 480 gün geçti ve dün kardeşim askerliğini tamamladı.Şükürler olsun ki sağ sağlim yanımızda artık.İlk gittiği günler hiç bitmeyecek gibiydi.Hep ağlıyordum.Ama işte geçti.

Allahım bütün askerlerimizi sağ sağlim ailelerini ve sevdiklerine kavuştursun inşallah.

16 yorum:

Betül dedi ki...

gözün aydın pembişim,kardeşine kavuşmuşsun..bu arada perdelerin çok hoş olmuş.güle güle kullan.

pembisim dedi ki...

betülcüm;
saolasın arkadaşım allah razı olsun.perdeleri beğenmene sevindim.

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

yaa çok güzel olmuş perden,bayıldım bende yeni evime geçince bikaç değişiklik yapmayı düşünüyorum,bu iyi oldu benim için:))güle güle kullan...
gözün aydın kardeşine kavuşmuşsun,darısı başıma hem abim hem eşim asker onlarda sağ salim gelsin inş.
öpüyorum seni...

pembisim dedi ki...

hüzünler güzelim;

beğendiğine sevindim arkadaşım.daha güzelleri sana nasip olsun inşallah.
allah abine ve eşine sağ sağlim kavuştursun inşallah sizi.
öptüm canımcım

HAYAT dedi ki...

yeni adresin hayırlısı olsun.
en mantıklı kararı verip hem maliyeti uygun hemde çok hoş bir seçim yapmışsın içersine renk vermiş perdeler...
kardeşin geldi bile ilk geçirdiğiniz gün ki yazın geldi aklıma o zaman allah kavuştursun derken şimdi gözün aydın diyoruz ve zaman hızlı geçiyormuş gerçekten

Unknown dedi ki...

Yeni yerin hayırlı olsun iyi olmuş böyle:)ayrıca ben çok severim böyle perdeleri ve mutfağına şahane olmuş özendim valla...kelime doğrulamayıda kaldır ben pembşim:))

Adsız dedi ki...

selamlar

Perdeler güzel olmuş , güle güle kullan.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

buarada tarih ayarını yanlış sanırım :) ziraa bugün ctesi saat de 09:36

pembisim dedi ki...

hayat;
beğendiğine sevindim özlemcim.bende çok beğeniyorum perdelerimi.
saolasın kardeşim için haklısın ilk gün sanki hiç geçmeyecek gibi gelmişti,ama allah sabrını verdi
yine beklerim

pembisim dedi ki...

elçin ablacım;
teşekkürler ablacım beğenmene sevindim.yakın olsak ben sanad yapardım ayolcum :)))
bbirazdan kaldırmaya çalışıcım kelime doğrulamayı.....

pembisim dedi ki...

nalan;
merhaba hoşgeldiniz..
perdelerimi beğenmenize sevindim.saat olayınada şöyle açıklık getireyim unuttum düzeltmeyi :))))
yine beklerim

loungetime dedi ki...

perdelerde yeni blogda hayırlı olsun canım. Doğrusu bu şifre olayından bende sıkıldım.

Mutluveumutlu dedi ki...

Gözünüz aydın canım, kardeşciğine hayırlısıyla kavuşmuşsun.

Perdelerinde çok güzel olmuş. Güle güle kullan.

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

heyy nerelerdesin yahu unuttun buraları:)gel hadi...

kakaolusevgi dedi ki...

Canım hadi Allah kavuşturmuş,Allah kimseyi ayırmasın,doy kardeşine artık.
perdelerini de güle güle kullan,çiçekli için açılsın

Sibel GÖZ dedi ki...

merhabalar;bende yeni blogculardanımm..
perdelerin çok güzel güle güle kullan...
ziyarete gelir ve fikir belirtirsen çok sevinirim...
sevgiylee....