18 Ağustos 2009 Salı

28 haftalık olduk bile....

işte karşınızda benim minik oğluşummmmmm.allahım nazarlardan saklasın inşallah.....


ilk üç ay bayaa uzun gelmişti bana.sanki hep 3 ylık kalacakmışız gibi yaşamıştım.ama 2.üç ay çok hızlı geçti ve biz 7 aylık olduk bile...


inanamıyorum bazen anne olacağıma oğlum içimde kıprdadıkça daha çok benimsiyorum.hele son bir ayda iyice harehetlendi.ne zaman uyuyor anlamıyorum.heop harelet halinde.hatta tekmeler artık sertleşti.:))))

bazen canımı yakıyor,ama hoşumada gidiyor :))

benim oşum 5 aylıktan beri bana bilinçli cevaplar veriyor.ben onunla sürekli konuşuyorum oda bana dinlediğine dair hareketler yapıyor.ilk denediğimde çok şaşırmıştım.bi kaç kere daha deneyince rastlantı değil bilinçli olduğunu anladım.

çok gariptirki benim sevmediğim insanları oda sevmiyor.onarın yanında bana hiç tepki vermiyor.Ama yanımda çocuk sesi yada küçük dayısının sesi olursa o zaman tutmayın oğluşumu,bir hareketler sormayın.

Küçük kardeşim erdeniz 2 aylıktan beri dayım napıyomuş falan diye göbeğimi sevdiği için galiba onun sesini daha çok tanıyor.

ben yine uzun zaman kayboldum bbiliyorum ama sıcaklarla başım dertte.2-3 kere baygınlık geçirdim ve bir gece hastanede yattım.son 15 gündür iyi gibiyim.tansiyon problemim an aza indi gibi.yarında şeker yüklemesi yapılacak bakalım....

unutmadan doktorumuz askere !!! gittiğinden dolayı biz doktor değiştirdik.ama iyiki askere gitmiş ve biz şimdiki doktorumuzla tanışmışız.Antalya anadolu hastanesinin doktoru dr.zeki bey İnanılmaz motive ediyor insanı ilk gittiğimde moralim aşırı bozuktu ve ağlama krizinden yeni çıkmıştım.o kadar çok ilgilendiki ve o kadar çok konuyu açığa kavuşturduki şuan ağlamalarım en aza indirgendi :))

hamileliğimin başndan beri 12 kilo aldım.inşallah 3 kilo falan alıp doğuma gidebilirim. çok fazla fotograf çekilemiyorum maleseff hele bu ay ya bir ya iki tane var.ama bu aydan sonra bayaa uğraşıcam hatıra olması için.

elimdekileri ekleyeyimde fark varmı bakım bakalım.

son olarakta plajımızdan bir akşam üzeri görüntüsüyle bitiriyorum.

6 yorum:

Özlem dedi ki...

ilk önce kocaman bir mahşallah allah nazarlardan korusun.
ne çabuk 7 ay oldu.şunun şurasında ne kaldı ki desene teyse olmak böyle bi şey heralde:))
cnm bir şey daha sorucam fotoğraflarını eklerken üzerine tıklandığında açılmaması için ne yapıyorsun?ben çok denedim ve başaramadım :(((

kakaolusevgi dedi ki...

Canım hamileleik sana çok yakıştığı gibi,annelik daha da çok yakışacak eminim,çok öptüm bebeişnle seni

Özlem dedi ki...

sayfama bak...

Unknown dedi ki...

şeker gebe:)))

Gamzeli dedi ki...

Maşallh size , sen anlattıkça ben hamileliğimi hatırladım benim berayımda aynıydı, ayy hele doğdularmı çok daha güzel yaa :)

Mutluveumutlu dedi ki...

Maşallah ikinizede.
Zaman çok çabuk geçiyor gerçekten. onlar doğduktan sonra daha da çabuk geçecek eminim :)