28 Mayıs 2009 Perşembe

SONUNDA BEBEĞİMİZİN CİNSİYETİNİ ÖĞRENDİK

yine uzun zaman oldu yazmalayalı eminim sayfama girip yeni yazılar göremeyince nerde bu kız yine diyosunuzdur.Buralardayım şehir içinde :))))
Uzun zamandır evde değilim aslında evdeyim ama değilim.Ev bizim için otel gibi oldu.Evlenirken mecburen şimdiki oturduum evi tutmuştuk çok az zaman kaldı diye.O zamanda içime sinmemişti ama yapacak bir şey yoktu.
Evimize bir türlü alışamadık biz.Zaman geçirmek istemiyoruz.Nedenine gelince ev eşimin iş yerine uzak o o yüzden sevmiyor.Bana gelincede bir türlü rahat edemiyorum evde sağ olsun allah eksikliğini göstermesin ama bir karşı komşum var hem dlikten bizi gözetliyor,hemde murat ne zaman evden çıksa pat benim kapıda.Şöyle bir ayaklarımı uzatıpta yatamıyorum anlayacağınız.
Galiba bu yüzdende ben eve alışamadım.Sabah bir çıkıyoruz. akşam 10-11 gibi eve gelip yatıyoruz.Benim günlerim evlenmeden önceki gibi babamın iş yerinde geçiyor.Muratta aynı zaten kendi işini yapıyor.Akşama doğru muratın yanına gidiyorum yemek yiyoruz ve eve geçiyoruz.
Hatta bir keresinde komşumun kapımı çalış nedeni yumuşatıcımın kokusu oldu ve içeri girdi 2 saat sonra gitti :))))
Gelelim bebeğime allaha çok şükür benim ilk aylarda halsizlik dışında çok fazla rahatsızlığım olmadı.şuan 16 haftalık olduk.Yeni yeni bağırsak sesleri çoğalmaya başladı.Bazen hiç olmadık yerde hiç olmadık anda kramp giriyor.Orda öylece kalıyorum bağırmamak için sıkıyorum kendimi.
Hoşuma gidiyor ama bebeğimi hissetmek.Sabahları müzik dinletiyorum ıpot tan bebeğime.Şimdilik bir hareket hissetmiyorum.Bu haftanın sonunda belkide gelecek hafta hissedebilirmişim.
Benim bebeğim biraz çekingen 12 haftada 2 li tarama testi için gittik ultrasona girdik belki cinsiyetinide görürüz diye.Bizim ki içierde o kadar rahatki dönemdi bile görmemiz için sürekli uyuyor.İLk dafa hareket ettiğini gördüğüm için çok heyecanlandım.Elleri, bacakları hatta parmakları bile göründü.Oturmuş sürekli parmaklarını emiyor.Doktor ultrasonu sallayınca uyansın diye kızıyo bu seferde sırtını dönüyor bize.Bazen gelip ultrasona yapışıyor.Sanki bizi görüyor gibi.Ben bebeğimin hareketlerini görünce ister istemez tepki olarak gülmeye başladım.Bir kahkaha atmışımki bebişim çok kötü sıçradı btün parmaklarını açtı korkusundan.Ama bekleneni göremedik.Doktorda bir daha ki sefere dedi. :(((
Sonra tekrar 14.haftada gittik bu sefrde bizimki yüz üstü yatmış yine parmak emiyo uyuyor.Dr yine salladı uyansıon diye bizimki bi esnedi ,gerildi.Bu seferde sırtını döndü.Allahım omurgası balık kılçığı gibi demezmi benim erdenizim.Aldı bizi bi gülme bizimkindi yine tık yok tabii.En son yine yüz üstü döndü yine salladık, tek ayağıyla ultrasona tekme attı bu seferde çok hoşuma gitti çok.Ama yine cinsiyet göstermedi.

Tabi bu arada benim k,lo almamdan dolayı ve bebişimin göstermemesinden dolayı herkez kız bu diyor.

En son 25/05 da 4.ay kontrolünde tam ultrasonu koyunca babaklarını açık yakalıadık ve gördük.Ama ultrasonu fark edince yine bir hamle ile kapattı oğluşum.Ultrasonu hiç sevmiyor sürekli sırtını dönüyor.Ama biz gördük sonunda.
Çok şaşırdık hamile kaldığımdan beri herka senin kızın olacak falan deyince biz iyice kendimizi kıza alıştırmışız.Birden oğlan görünce biraz şaşırdık.Bizim için kız erkek fark etmez ikiside evlat.Aallahım sağlıklı bir evlat versin bize ve dileyen herkeze.
Ama çok şaşırtıcıdır gelen bütün hediyeler erkek bebek içindi :))))

İşte böyle şimdi dükkandayım.Buralar artık iyice ısınmaya başladı.Mecbur kalmadıkça dıarı çıkmıyorum.Akşamları ayaklarımız denize sokuyorum rahatlamamı sağlıyor.

Kiloma gelince 63,8 kiloyum. 3,8 kilosu bebekten sonra olan kilo.Eğer böyle gidersem çok güzel olacak.:)))

Bu benim bilgisayrım olmadığı için resim ekleyemiyorum.Akşama eklerim.

kendinize ii bakın .OĞLUŞUMA isim arıyoruz bilginiz olsun.

benim aklımdaki ''ÇINAR '' ama kesind eğil.

Birinci adı murat istediği için osman olacak (kayınpederimin ismi)

5 yorum:

HAYAT dedi ki...

bir oğlan teyzesi daha olduk desene nasıl mutlu edici bi şey yaaa allah herkese nasip etsin.
osman çınar çok uyumlu bir oluyor çınar olabilir.

Betül dedi ki...

Canım yine çok ara verdin farkındasın....
Oğluş için çok sevindim.Hayırlısı ve sağlıklısı olsunda dediğin gibi cinsiyet önemli değil.

Sibel GÖZ dedi ki...

allah bir an önce eline sağlıkla almak nasip etsin canım....

kakaolusevgi dedi ki...

CCANIM BENİİİİMMMM,ÇOK MUTLU OLDUM ÇOOOOKKKK,ALLAH'IM NE GZÜEL MERT'İME BİR KANKA DAHA GELİYOR.SANA,OĞLUŞUNA SAĞLIK VERSİN ALLAH.EŞİNLE SENİ ÇOK TEBRİK EDİYORUM CANIM.ÇOK ÖPÜYORUM BEBİŞİNİ VE SENİ.

Gamzeli dedi ki...

Allah şimdiden uzun ömürler versin oğluşuna, allah analı babalı büyütsün :)

Senin ultrason maceralarını okuyunca benim berayım geldi aklıma canım kıızm, banada hamileyken herkes oğlan diyordu oğlana alıştırmıştık kendimizi ismini bile koymuştuk ama kız geldi, iyikide geldi , tokasını takınca bitiyoruz ona :)