11 Mart 2009 Çarşamba

NERDEN BAŞLASAM??? NE DESEM ACABA

Hakikaten nerden başlasam ne desem acaba.

* Daha ben kilo verecektim,
* Saçlarımı boyatacaktım,
* Hayatımı düzene koyacaktım,
* Ev değiştirecektim,
*İşe girecektimmmmm

hepsi hava oldu galiba yaaaaa.

bu kadar uzun zaman ayrı kalmamızsa bilgisayarımın bozulmasından dolayı oldu.En üzücüsüde içindeki balayı resimlerimizinde silinmiş olması.Çok üzüldüm çokkkkkkk.Neyseki sitede yüklü olan bi kaç tane var hatıra olarak.

Ana konuya dönecek olursakta

beklenmedik anda gelen çift çizgi ve pozitif kelimesi hayatımı bir anda durdurdu.

anlaşıldığı üzere 5 buçuk aylık evliliğimize yeni bir aile bireyi katılmak istiyor.

Biraz karmaşık duygular içerisindeyim.......Ama güzel bir duygu bir günlük anladığım kadarıyla ....:))))

Öğrendiğim anda antalyaya fenerbahçe mağazasına gittim minik bady almak istedim ama kalmamış bende eminenin oğlu mert in fenerli ayakkabılarından aldım...

şimdilik bu kadar aklıma başka bir şey gelmiyor inanınnnnn.

25 yorum:

Unknown dedi ki...

pembişim çok sevindim yaaa,ne güzel anne oluyorsun....tebrikler..allah tamımına erdirsin canım benim...

pembisim dedi ki...

elçince;

ablacım erken daha yaaaa.çok karmaşık durumdayım şuannn :( :)

HAYAT dedi ki...

karmaşıklığın bebişinin kalp atışını duyduğun an geçer:)
tebrikler canım bu o kadar güzel bir haber ki sen kendini farklı düşünceler yaratma

Adsız dedi ki...

güzel bi haber :)

kakaolusevgi dedi ki...

Canım yaaaaaaa,içim cız etti seni okuyunca,sanki kendi hamilelik g-haberimi aldığım an gibi oldum.
Olsun,erken deme,herşeyde vardır bir hayırrrrrrrr.
hele ayakkabılardan almana öle çok sevindimki,birtanem.Allah'ım size de şeker mi şeker,sağlıklı bir evlat versin inşaallah.Gönlündeki gibi güzel olsun herşey umarım.Canım çok öptüm seni.

kakaolusevgi dedi ki...

Hani hamile kalınca hep Mert'e bakıcam demiştin ya,hep bak da teyzesi,blog kankası olsunlar inşaallah

pembisim dedi ki...

hayat;

inşallah canım .iyi niyetin için yteşekkür ederim.

pembisim dedi ki...

nalan:
teşekkür ederim :)

pembisim dedi ki...

kakaolumm;

canım benim o kadar tatlı yazmışsınki senelerdir arkadaşmışız gibi bana kendimi ii heissettirdin çok saol.ayakkabıları her gün sabah akşam seviyorum :)))
bakmazmıyım resimlere kopyaladım bi kaç tanesini her gün bakıyorum anneme bile gösterdim :)))).

Unknown dedi ki...

erken falan değil,allah aratmadı işte ne güzel şükret bence:)erkenmiş o zaman ne gittin ayakkabı aldı ona erken değişmiydi:))))sen hiç abla fırçası yemedin herhal..hadi annem hadi kendine dikkat et bebeğini iyi büyüt...yinemi kelime dorulama...:(

Betül dedi ki...

Daha yeni evlisiniz erken diye düşünebilirsin ama herşeyde bir hayır vardır.Ne güzel işte genç anne olacaksın:) allahım sağlıklı bir evlat nasip etsin...Sanada kolaylıkla geçen,huzurlu bir hamilelik diliyorum.

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

aslında erken:))ama vardır bir hayır,bazen düşünüyorum da çok mu geç kaldım acaba diyorum,yapmış olsaydım 3 yaşında falan olurdu:)beraber büyürdük,canını sıkma erken olması iyidir,artık mantıklı düşünmek istemiyorum,özer gelince bende istiyorum:)ertele ertele ne reye kadar dimi:)öpüyorum annem

Adsız dedi ki...

hayırlısı böyleymiş demek ki..allah aratmadan vermiş vardır bi hikmeti.. ben de evlilğimin 7. ayında öğrenmiştim hamileliğimi ama bizimki isteyerek oldu..oğluşum şimdi beş aylık oldu tadına doyulmuyo..

pembisim dedi ki...

elçin ablam;
sen insanı öldürüsün abla yaaaaa.ayakkabıyı özendimde aldım valla.
:))))

pembisim dedi ki...

betül;
haklısın arkadaşım genç anne ama yaş zaten 28 evlilik için erken diye düşündüm bi an.amin inşallah sorunsuz geçiririm..
:))))

pembisim dedi ki...

hüzünler güzelim;

bilmem erken merken oldu valla yaaaa.sende erteleme gelince bence senin bayaa olmuş zaten :)))
öptüm canımcım

pembisim dedi ki...

nagişim allah analı babalı büyütsün arkadaşım.inanki bir an bile aklımdan çıkmıyor.erken diyorum ama alışıyorum galiba ben bu pıhtıcığa :))

Mutluveumutlu dedi ki...

Canım çok sevindim sizin adınıza. Tebrik ederim. Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.
Öpüyorum seni güzel anne :)

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

nerdesin?

Gamzeli dedi ki...

Ayy inanmıyorum ne kadar güzel birşey sakın karmaşık durumlara girme, çok güzel bir duygu iyiki doğurmuşum diyeceksin minik bebeğine :)

dantelistan dedi ki...

sizin adınıza sevindim gurur duyulacak bir durum anne olmak kadar güzel bir duygu olamaz karamsarlık hamileliğin verdiği bir sonuç allahın izniyle kucağınıza alınca birşey kalmaz allah sağ salim kurtarsın

pembisim dedi ki...

mutlum ;

canım benim çok saol darısı başına diyorum :))))

pembisim dedi ki...

hüzünler güzelim ;
geldim tatlımmmm

pembisim dedi ki...

gamzelim;

inaşşah canım şimdiden sevgisi düştü yüreğime zaten.o ara biraz karşıktım sadece ama geçti....

pembisim dedi ki...

dantelistan;

amin....
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.
yine beklerim :)