22 Haziran 2013 Cumartesi

YENİ KARARLAR.....İNATLAŞMA

bir süredir hayatımı sorguluyorum..kendime eskisi kadar bakmıyorum artık bunu fark ettim.Bir yere gidecekken elbise dolabının önünde dakikalarca durup bakıp duruyorum ne giysem diye.Ya benim tarzım yok yada vardı da bir yere gitti :)
       İşin şakası eskiden aradığımı kolayca bulur alırdım.E ne yalan söylieyeyim yakışıştırırdım da kıyısından bucağından...
       Eskide kaldı demek ki o günler. Daha dün Antalyadaydım..bilindik markalar dahil güllük olmak üzere bütün gün dolaştım aldığım 2 parçadan ibaret LCW 'den  bir kapri ve tişört...eve geldim.bu seferde eşim tişört teki yazıyı beğenmedi.ben hazırım eksik sendin yazıyomuş ingilizce.ben üstüme göre buldum diye sevinip yazısına bile bakmadım tabii.En nihayetinde tişört değişti tabi.beğenmediğim birini almak zorunda kaldım evde giyicem artık :))
      Çok dertliyim kıyafet konusunda çokkkkk.

Yeni kararlara gelelim....her zamanki gida bi zayıflamaya karar verdim vereceğim kilo aslında çok değil 8 kilo versem yetecek :)) 55 inmiş olucam ve kıyafet sorunuda ortadan kalkmış olacak inşallah.

2. Karar saçlarla ilgili saçlarım doğumdan sonra çok döküldü heleki kahkül tarafı kalmadı desem abartmam sanırım kuaför krepe bile atamıyor tutmuyor azlığından ve inceliğinden.Ne zamandır solgar çinko vitamin almak istiyordum.Antalyadaykende artık yeter deyip aldım bakalım  5. gün bugün inşallah oda işe yarayacak inanıyorum :))

3.Karar da artık kendime vakit ayırmayı  düşünüyorum.Düşünmekle kalmayıp rutine bindiricem inşallah bunuda :))


İşte bunları yapmakta da şimdiye kadar olmadığım kadar niyetliyim.İş artık inada bindi.Kilolarıma savaş açtım bekleyim geliyorummmmmmm..

NOT:Şu an ki kilom 63 hadi bakalım bana bol şanslar.

 üstteki resim oğlumun kreşinde 23 nisan kutlamaları sınıfımızn kıyaftlerini ben dikmiştim.Kızlara tütü etek yakalarına gül.erkeklerede papyon ve kuşak



 üstteki resimde kreş kapanmadan bir gün önce yıl sonu gösterisinden .Bizim yaş grubumuz 3 yaş.Öğretmenimiz artık meteryallerden  kostüm tasarlamamızı istedi. Ben yapmıycaktım ama son anda canım arkadaşım MÜRÜVVET in katkılarıyla  doktor kıyafeti çıktı ortaya.Şimdide iyi ki yapmışım diyorum.Oğluşum çok mutlu oldu o gün :)))

postumu oğluşumla bitireyim dedim.......

5 yorum:

Unknown dedi ki...

kiloları hiç sorma hiiççç:(oğluşun çok büyümüş çokta yakışıklı maşallah:)öptüm senii..

Meşgul Anne dedi ki...

Hani konuşmuştuk.daha sık yazacaktın bloga :))

Özlem dedi ki...

ay mahşallah ne kadar büyümüş oğlun ,

Unknown dedi ki...

guzel paylaşım olmuş
toptan koli,kutu koli,karton koli,kraft karton koli,toptan koli fiyatları,taşınma kolisi,taşıma karton kolisi,köpük koli,banlonlu naylon pat pat,tek oluklu karton koli,çift oluklu koli,kilitli karton kutu,koli satın al,boş koli satın al,hazır koli,karton kutu koli,kargo kutusu kolisi,ikitelli kolici,istoç karton kolici,toptan karton kolici,karton kolici,mecidiyeköy karton kolici,koli satın al ankara,e-ticaret kargo kutusu,kolici.com,karton kolici,toptan koli fiyatları,tek oluklu koli,et balık kolisi,kolici,boş karton koli,boş koli satın al,ucuz karton kolici,arşiv klasör kolisi,kitap taşıma kolisi,istoç kolici,büyük boy koli,mutfak eşyası taşıma kolisi,taşınma kolisi satın al,
taşınmak için koli,ankara kolici,ev taşımak için koli,
ofis taşımak için karton koli,büyük ebatlı koli,
kumanya kolisi,taşınma kolisi en ucuz,eşya kolisi,çeyiz kolisi,eşya taşıma kolisi, karton kutu fiyatları,
siyah kutu karton koli,beyaz koli kutu,

Unknown dedi ki...

ucuz takipçi
ucuz takipçi
tiktok izlenme satın al
binance güvenilir mi
okex güvenilir mi
paribu güvenilir mi
bitexen güvenilir mi
coinbase güvenilir mi