14 Temmuz 2009 Salı

son değişiklikler

son 1 ay içerisinde hatta 1 hafta içerisinde 2 kere ankaraya gidildi gelindi düğünler için.ama çok yoruldum .çok.

epeyce uzun yola gitmek istemiyorum.ben halen hamileliğime alışamadım.halen koşuyorum zıplıyorum ama bu gün anladım ağırlığımı.

belim ağrımaya başladı ve bacaklarıma kramplar giriyor ufak ufak. bloggerda sorun var galiba her resim eklememde ekran dönüyor.resim ekleyemiyorum.GÖbeğim baya şişti 6 aylık olduk allahın izniyle.

tekmelerimiz son sürrat gidiyor.oğlum bana tepkiler vermeye başladı.sabah ve akşam konuşuyorum anında tekmeler başlıyor.zaten doktorumuzda artık bilinçli hareketler yapmaya başlar bu aydan sonra dedi.

bu gün kötü bir haber aldım.benim doktorum devlet hastanesinde çalışyor ama ben özeline gidiyorum.Normalde doktorumuza gittiğimizde ilk muayeneden önce özel hastaneye geliebiliyomusunuz biz orda doğumu istiyoruz dedik.tabii tabii geliyorum dedi.

ama bu gün bir arkadaşımdan duydum gelmiyormuş.hemen aradım bugün dr bey ben bir şey duydum diye evet dedi artık yeni alınan bir kararla gidemiyoruz özel hastanelere dedi.ssk ve bağkur ödemiyormuş hastane dışından gelen doktor masrafını ve o hastanenin doktoru girmediği için doğumuda.

resmen vurulmuşa döndüm 6 aydır aynı doktora gidiyoruz o takip ediyor diye.




mecburen antalya anadolu hastanesinde iyi bir doktor var arkadaşlarımız tavsiye ettiler ona başlamayı düşünüyoruz.doğumuda orda yapıcam büyük ihtimalle.bir sorun olmazsa.
cuma günü ufak çaptı baygınlıklar geçirdim.tansiyonum çok yükselmiş
hayatımda ben12,9 tansyonum olduğunu hatırlamıyorum normalde benim 9,5 falan seyr eder.acilde bir saat yatırdılar bei doktorum gelene kadar.doktorum kan ve idrar teti istedi hemen kanım bayaa düşmüş,doktor normal artık dedi tansiyonun yükselmesi bebek için normalden fazla kan pompalıyor kalbin dedi.ama bana başından savıyo gbi geldi.gelecek hafta antalyadaki doktorda tamamen kontrolden geçmeyi düşünüyorum.
dün yine oldu tansyon alışkanlık yapıyor galiba. :((


yeni resimler eklemek isterdim ama benim pcd kayıtlı bunlar eşimde kayıtlı olanlar.
bi dahaki posta inşallah.
ağlama nöbetlerim halen devam ediyor.bütün gece hatta sabaha kadar bile ağlayabiliyorum bazen.elimde değil kendi kendine oluyor.
galiba tansiyonda buna bağlı :(((


unutmadan 68 kilo oldum bu aylarda daha fazla kilo alabilirmişim,dikkatli olmam lazımmmmm.
tombul tombul oldum yaaaaaaa.....

3 yorum:

Özlem dedi ki...

hamilelik sana çok yakışmış yüzüne farklı bir şey gelmiş:)
bu arada adresimi artık bu haberin olsun cnm.

Mutluveumutlu dedi ki...

Maşallah, maşallah çok güzel görünüyorsun.
Bende senin gibi sürekli geziyorum.Bizim bebekler gezenti olacaklar desene, anne karnında gezmeye şimdiden alışıyorlar :)

Gamzeli dedi ki...

maşallah canım yaaa, kendin edikkat et olur böyle zamanlarda, doktorun vitaminle kan ilacı vermedimi.. Yollara yalnız çıkma birde havalar çok sıcak ne olur ne olmaz, karnın sivri belli oğluşunun olduğu :))