18 Haziran 2009 Perşembe

AĞLAMA MODUNDAYIM


Ağlama modundayım son ğç gündür sabah kalkıyorum ağlıyorum,kahvaltıda ağlıyorum,ütü yapıyorum ağlıyorum,yatıyorum ağlıyorum,

Neler oluyor anlamıyorum hamileliktenmi acaba diyorum ama galiba hem hamilelik hemde yalnızlık.Eşim bu aralar o kadar çok kendini işine verdiki ben varmışım yokmuşum,hamileymişim farkında değil.gece 3 te eve geliyor. bir saat tv seyrediyor.sonra yatıyor sabah 11-12 de kalkıyor,Duş alıp işe geri gidiyor.Gündüzde sadaca bir sefer napıyosun diye arıyor.

Ben gündüzleri babamın iş yerindeyim yanımda annem babam var,bütün gün benim moralimi yüksek tutmak için elinden geleni yapıyor ikiside,

Annem 2 hafta önce ayağını çatlattı değnekle yürüyor.Dün akşam üzeri ben kendimi kötü hissdiyorum diye beni sahile yürüyüşe götürdü ayağının o haline rağmen.

Evde çok yalnızım.Yanıma gel diyo çoğu zaman eşim ama yanına gidincede yine işinden başını kaldırmıyor.

Dün akşam üzeri aradım benim canım sıkılıyor beni gezdir diye,Tamam dedi antalyaya götüreyim.Ama antalya benim skıntımı gidermezki büyük migros mağazası var alış veriş merkezi oraya git vitrinlere bak,kalabalıktan bunal daha çok delir geri dön.Sıkıntın geçmesin.

E o raya diyorum hayır diyosun buraya diyorum hayır diyosun diyor.Ben gezmek istemiyorum ilgi istiyorum.Benimle ilgilen istiyorum,


dediğim gibi son 3 gündür yüzüm gözüm şiş ağlamaktan,O uyurken bile ağlıyorum ama göstermiyorum.
neler oluyor,niye ben böyleyim anlamıyorum.....

2 yorum:

Hüzünler Güzeli... dedi ki...

oyy kıyamam ben sana annem...
hamilelikte duygusallığın yoğun olduğunu duyarım,ondan böylesindir ama tabiki enişte beyin sana yaptığını ben uzunca bi süre yaşadım anlayabiliyorum seni.Bi süre sessiz kal,onun sana yaptığını sende ona yap,işe yarıyor:))kendini üzme ki bebeğinde etkilenmesin,ona yoğunlaş,kocayı bi süre boşver,durumu farkedip değişmesini umuyorum,ama lütfen sen üzülme...

kakaolusevgi dedi ki...

Canım arkadaşım benim,bilgisayarım çöktüğü için nete giremiyorum evden.
Ah,Allah'ım yaaaaa,her kadın mı şikayetçi olur ilgisizlikten,her erkek de önce kendini mi düşünür hep,bizse hayatı adamışız onlara.Yanlış ama elde mi,değil,çünkü seviyoruz.Onlar sevmiyor mu?Seviyor ama böyle seviyor.
Aynı dertten muzdaribiz,bizimki de işkolik,işinin benim önüme geçmesine ben de katlanamıyorum.
İnşaallah biraz daha ilgili olmaları gerektiğini anlarlar.
Ağla,açılırsın,ama çok aşırı ağlama ne olur.bebeğini üzme.O çok önemli,ikinizin meyvesi.
Seni çok öpüyorum.Her bilgisayar bulduğumda sana bakıcam ve birdahakine inŞAALLAH ÇOK İYİ BULUCAM SENİ.